Monday, May 21, 2007

Tentatiile mele

Tentatiile sunt peste tot. Deoarece Mass-Media stie care sunt tentaiile oamenilor, acestia fac reclama acestor tentatii. Cateva dintre tentatiile mele ar fi :


1 - Prima tentatie ar fi tigarile. Deoarece practic acest prost obicei fumatul va spun de pe acuma NU VA APUCATI DE FUMAT !!! Dar tot la fel am inceput si eu, poate din cauza anturajului, dar cea ce stiu sigur tentatia de a fuma era mare. Si am decis sa incerc, si fara sa-mi dau seama eram deja un fumator,nici macar acum nu ma pot abtine sa nu aprind o tigara deorece si acum tentatia este tot aceeasi. (DEPENDENTA)


2 - A doua tentatie ar fi sa incerc pentru o singura data sa ma droghez sa vad oare ce senzatie poate sa iti ofere acest halucinant, si normal singurul drog care l-as incerca ar fi marijuana. As incerca o singura data, in Amsterdam pentru ca acolo este legal, si daca mi-ar place foarte mult senzatia nu as mai incerca.

3 - A treia tentatie ar fi sa am o colectie de arme de foc, sa ma antrenez sa stiu sa manevrez orice arma de foc. Sa pot sa aprovizionez fiecare peroana cu cate o arma.

No comments: